utorok, septembra 26, 2006

Katjinkino Call Centre

Ľudia neuveríte čo sa mi stalo. Podarilo sa mi osloviť a prehovoriť vychádzajúcu mediálnu hviezdu aby sa vám prihovorila. Rýchlo opúšťam tento priestor aby si to nestihla rozmyslieť... Takže Katka!!!!!


vážení čitatelia blogu rodinky azorovej z domu zutekajúcej, za peniazmi prahnúcej a na priateľov sa vykašľajúcej :).

takže pre tých čo nás poznajú veľmi dobre, môžem im iba oznámiť, že scenár zo slovenska sa opakuje... :) katulienka trčí v práci po celé dni a jej milovaný surfuje na nete :). ale žartujem, je to síce pravda, ale poctivo si hľadá prácu. len nejakým nedopatrením som si ja našla prvá a tak musím makať. keďže po niekoľkých týždňoch posielania CVs a obiehania job centers mi bola bývala ponúknutá práca bola - dlho som nepremýšľala a ponuku som prijala. veď treba zaplatiť aspoň ubytko a dačo zjesť. a tak som sa minulý týždeň dostala do spoločnosti gem, absolvovala náhodou celkom záživné školenie o firme, jej klientoch, telefonovaní a modelových situáciách sťažností klientov a šup už som sedela za počítačom vo veľkej tzv "open office" s mikrofónikom a sluchátkom a riešila som nespočetné sťažnosti klientov. našťastie to bolo v piatok iba 2 hod, ale domov som prišla na smrť uťahaná, hladná, a hlavoboliaca :). cez víkend som to nejako rozchodila a čakal ma deň D. v pondelok som zistila, že síce školenie bolo celkom užitočné, ale pripravilo ma tak na 30 perc. ostatné som riešila metódou zachráň sa ako vieš a to čo najrýchlejšie lebo podráždený zákazník nebude dlho čakať a začne na teba vykrikovať, že chce hovoriť s tvojim nadriadeným. rada od staršieho agenta: nič si neber k srdcu - sú to blbci, je síce rada vzácna, ale momentálne nezrealizovateľná. a tak sa striedajú zákazníci milší s tými menej milšími, hodiny pomaly plynú a ja sa s každým hovorom dostávam viac do sveta produktov (DVD, CD, elektronika, knihy...), zákazníckeho servisu a budujem si obranyschopnosť a odvahu prekonať strach (zo šušlavých škótov, podráždených angličanov a írov zo strašným prízvukom) a zdvihnúť ďalší telefonát s úsmevom:
"welcome to play.com, you are speaking to katarina, how can i help you today?".

potrebujete sa zbaviť stresu a frustrácie milí čiatatelia? iba mi zavolajte!

p.s. pisateľka prekonáva prvé šoky, práca ju v podstate baví.

Tu som zase ja (P): Katka odišla do postele tak potajomky pridávam fotku z procesu, ako tento príspevok vznikal :)

4 komentáre:

  1. Hej Katarinka, tak gratulujem ku nasnutiu roboty :) Prinasa to mile spomienky na moje zazitky v Call Centre. Ohlas sa ked potrebujes radu alebo 'rame za plakanje'. Chod smelo!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. samuelko :),dakujeeeeeem.ozaj, to som zabudla, ze si pracoval v call center....tak davaj nejake rady ako obstat :). lebo ja som z toho veeeeeeeelmi nestastna. ono ty si ma asi nezazil v mojom vyvinovom stadiu :), ale zo mna sa stala perfekcionistka a teraz ma to mata, ze si neviem robit robotu na 100perc!!!! este na mna kricia!!!!!:)takze pomoze akakolvek rada. thx.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. vzdy jednoducho
    stale sa pytat
    cim jednoduksie tym lepsie
    nech sa vyrozpravaju
    to pomaha

    snOOk

    OdpovedaťOdstrániť